Marianne Design Challenge 255

Wat leuk, voor deze challenge 255 op mariannedesign ben ik uitgeloot om mee te doen als gastdesigner. Dat was een leuke verrassing. De opdracht kreeg ik via de mail. Daar ben ik mee aan de slag gegaan.
 

De opdracht luide:

Maak een kaart met een label en 3x Marianne Design.

Mijn collega is van de week met verlof gegaan, dus daar heb ik dit leuke kaartje voor gemaakt.


Gebruikte materialen
 
Marianne Design - Papier PB7054 Crafty Patterns
Marianne Design -COL1447 Eline's Zebra & Donkey
Marianne Design - KJ1727 hartjes gestanst
Marianne Design - CS1051 Handgeschreven Baby
Overig - dots, lint, label 
 
 
 
Heel veel succes! Ben benieuwd wat voor leuke creaties we allemaal van jullie gaan zien. 
 
 
http://mariannedesign.blogspot.com/2020/09/challenge-255.html

Reacties

Trudy zei…
Super leuk dit kaartje voor de challenge!
Groetjes Trudy
Freubelmina zei…
Hoi Mirjam,
Ik zag dat je volgster was geworden bij mij,gezellig!
Ik nu bij jou ook....leuke kaarten maak je.
Een fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert