Diertjes Dinsdag 5# - Panda

 Vandaag weer een diertje, op de leuke diertjes Dinsdag #5!

Dit keer ben ik voor de panda gegaan, ook zo'n schatje. Nu een keer een algemeen kaartje, geen babykaartje, wat al snel gebeurd bij de diertjes, bij mij tenminste.

Allemaal succes, vanavond ga ik die van jullie bewonderen. Eerst mijn werkdag afmaken.


Met deze kaart doe ik graag mee met de Challenge #73 Sketch bij Hobbyvision.

En ik doe graag mee met de diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine




Ik wens iedereen veel succes en plezier met deze
My Favorites in 10 weeks By Gerdine & Linda.





 
 https://leuksvangerdine.blogspot.nl/
 http://lindacrea.blogspot.nl/

Reacties

Femminde zei…
Wat een leuke kaart!! En ja dat heb ik ook. Het wordt al vrij snel een baby of kinderkaartje. Maar wat blijven die beestjes gaaf.
Tot volgende week!!
Groeten van Femminde
Eri zei…
Oh, wat is die leuk geworden Miriam, tof met deze papiertjes.
Groetjes, Eri
Margot zei…
Superleuke kaart!
Marjolein zei…
Hij is leuk! En dat papier past ook zo leuk bij de panda. Ben benieuwd wat je volgende week gaat maken!

Groeten Marjolein
Jantine zei…
Heel leuk! Mooi papier heb je gebruikt.
Ik maak er vaak kinderkaartjes (niet per se geboorte) mee.
Groetjes
Jantine
Colien zei…
Leuk kaartje, lekker vrolijk en feestelijk!
grt COlien
by Maura zei…
erg leuk kaartje:)
groetjes Maura
GerJanne zei…
Ja, de panda is ook erg Leuk. Mooi hoe je de sketch hebt uitgewerkt. Super.
Wat een feestelijke kaart zo met het pandabeertje Mirjam!

Groetjes Janneke
Sarah zei…
Een leukerd!
Nelleke zei…
Leuke kaart en sketch ook. Groetjes, Nelleke
Myrthe zei…
Met deze papiertjes worden de beestjes al gauw wat stoerder. Hij is echt leuk geworden.
groetjes Myrthe
Wat een super tof kaartje, ik vind hem heel erg leuk. Gezellig dat je weer meedoet! Groetjes, Linda

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert