Diertjes Dinsdag #6 - Vosje

 Hallo Allemaal,

Sorry voor het late plaatsen, maar een drukke werkdag gehad en kids die helemaal vies waren, lekker in bad, maar toen wilde ze niet slapen, sommige kennen het vast wel.

Maar nu zit ik dan eindelijk en kan ik mijn diertje gaan plaatsen.

Welke zal ik kiezen!!! Het is alweer de zesde, het blijft een leuke uitdaging. Zo word ik wel weer gemotiveerd om de diertjes te pakken en er iets leuks mee te maken. Nogmaals een top idee Linda en Gerdine

Vandaag plaats ik:


Het vosje!!!!

 Dit is ook echt 1 van mijn favorieten, het schatje. Hier op een kaart voor een baby Milan, van een collega die geboren is.

Met deze kaarten doe ik graag mee met de diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine



Ik wens iedereen veel succes en plezier met deze
My Favorites in 10 weeks By Gerdine & Linda.



 
 https://leuksvangerdine.blogspot.nl/
 http://lindacrea.blogspot.nl/

Reacties

Marjolein zei…
Ja, hij is erg vrolijk! Lekker zomers, mooie kaart. Groeten Marjolein
Eri zei…
Wat een leuke geboortekaart met het vosje, vrolijk papier heb je ook gebruikt.
Groetjes, Eri
Linda zei…
Wat een leuk kaartje met je vosje en alle hexagons!
Groetjes, LindaT
heel mooie vosjeskaart!
Nelleke zei…
Nou ik was ook laat hoor, maar de dag is nog niet voorbij toch? Leuke kaart, het vosje is ook wel heel erg leuk! Groetjes, Nelleke
Jantine zei…
Leuke vrolijke kaart, mooi met die hexagons die terugkomen op verschillende plekken. En ja, het vosje is ook een schatje!
Komt er bij mij nog aan :-)
Groetjes
Jantine
Colien zei…
Leuk kaartje, lekker vrolijk en het vosje is erg schatig!
grt Colien
Wat een vrolijk kaartje met dit leuke vosje. Gaaf gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie
Femminde zei…
Een dag later, sorry. Maar nu eerst even een berichtje voor jou.
Wat een leuk kaartje met dat vosje. Die diertjes blijven zo leuk voor geboortekaartjes.
Tot de volgende diertjesdinsdag!!
Groeten van Femminde
Mijn reactie komt ook een dagje later dan gepland, soms heb je het gewoon even druk met andere dingen.. kan gebeuren toch! Leuk dat je weer meedoet en je maakte een erg leuke kaar.t Groetjes, Linda
Myrthe zei…
Lekker vrolijk kaartje is het geworden. En het vosje blijft ook zo lief.
groetjes Myrthe
Sarah zei…
Ik herken het helemaal!
Hier is het al heel de week druk.
Jou kaartje is mooi. Ook de vos op 6. Morgen al nummer 7, hopelijk kom ik sneller kijken!

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert