Diertjes Dinsdag 7# - Aap

Hallo Allemaal,

Inmiddels plaatsen we allemaal nummer 7 alweer van de diertjes. Leuk om elke week te kijken wat iedereen geplaatst heeft. Door een totaal niet snelle pc lukt het me niet altijd om bij iedereen te reageren.

Iedereen die bij mij heeft gereageerd, heel erg bedankt. Super leuk om te lezen.

Deze week ga ik voor de aap!!! Het is ook zo'n grappig diertje! Vooral die op de kop staat vind ik grappig!!!
Het is een pocketkaart geworden, die tevens meedoet op het blog van Marianne Design met challenge 202.
 






Gebruikte materialen
 Marianne Design - Papier Craft Dates Marianne Design - Aap Col 1399
Marianne Design - tekst Ec0106 Eline's baby teksten
DDBD mal -Dutch Fold Card Art A4 Z-Fold 
Divers - wit craftpapier voor de basis
Divers - Lintje en bedeltje
 



 Mijn collega is bevallen van een dochtertje en had het haar hele zwangerschap over dat ze iets met aapjes leuk vond. Dus bij deze heb ik voor haar een kaart met een aapje gemaakt. Redelijk in de stijl van haar geboortekaartje nagemaakt.



Met deze kaarten doe ik graag mee met de diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine




Ik wens iedereen veel succes en plezier met deze
My Favorites in 10 weeks By Gerdine & Linda.



 
 https://leuksvangerdine.blogspot.nl/
 http://lindacrea.blogspot.nl/

Reacties

Jantine zei…
Twee hele mooie kaarten met dit vrolijke aapje, leuk gedaan Mirjam!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat een mooie kaarten Mirjam!! En lekker verschillend.
Hele fijne dag en tot de 8e diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde
by Maura zei…
Super leuk gemaakt:)
groetjes Maura
Marjolein zei…
Ja ze zijn allebei erg leuk! Ik vind de aapjes ook geinig, deze keer heb ik jouw paard gebruikt. Handig om allebei dezelfde hobby te hebben!

Groeten Marjolein
Henriët zei…
Mooi gedaan. Zo leuk zoals de aap ook een label in zijn pootjes heeft.
Ook het geboortekaartje ziet er leuk uit.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Margot zei…
Heel erg gaaf, beide kaartjes!
Anita zei…
Een prachtige pocketkaart Mirjam.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
Eri zei…
Prachtige kaarten met die leuke apen! De babykaart is dan vast een schot in de roos bij je collega.
Groetjes, Eri1
Judith zei…
Super leuk gedaan.
Leuk dat je mee doet aan de challenge pocketkaart.
Groetjes van Judith
DT MD Challenge blog
Suzan zei…
Superleuke pocketkaart met de aapjes Mirjam!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
Nelleke zei…
Die zal wel in goede aarde vallen. Leuk geworden groetjes Nelleke
Super leuk gemaakt, gezellig dat je weer meedoet! Groetjes, Linda
Wat een leuke pocketkaart heb je gemaakt, goed gelukt! Bij ons slingeren de aapjes ook rond op de blog!

Groetjes, Merit en Annemarie
Myrthe zei…
Even wat later dan de vorige dinsdagen maar zeker niet vergeten. Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt met de ondeugende aapjes.
groetjes Myrthe
Linda zei…
Super leuk!
Ook je geboorte kaartje voor je collega.
Groetjes, Linda

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert