Challenge 254 Marianne Design

 Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie langskomen op mijn blog.
Ben blij dat ik af en toe tijd heb om te knutselen en zo af en toe wat kan  plaatsen op mijn blog. Hoop dat ik later ook weer wat meer tijd heb om bij jullie te komen kijken op jullie blog. Maar op het moment helaas erg druk.

Afgelopen donderdagavond even lekker hoofd leeg gemaakt met knutselen.
Waarbij ook deze kaart ineens uit mijn vingers kwam. 

Op het blog van Marianne Design zag ik een leuke Challenge 254. Dit was een leuke opdracht, keer lekker een ander formaat.

Maak een kaart van 20 x 10,5 cm en minimaal 3x Marianne Design.

Had nog een bedankt kaart nodig om te versturen, dus ben aan de slag gegaan.
Met dit als eindresultaat:


Gebruikte materialen
 
Marianne Design Pretty papers bloc - PK9149 Do what you love
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Shapes
Marianne Design - KJ1726 Maker is me Karin Joan jij
Marianne Design Collectables - COL1323
Joy Crafts - 6410/0010 tekst stempel Bedankt
Overig - lint, dots, druppels


Reacties

Judith zei…
Heel erg leuk geworden.
Leuk dat je mee doet met onze 20x10 challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Ela zei…
Leuke kaart, mooie papiertjes en kleurgebruik. Groetjes Ela
Aniet zei…
Wat een mooie creatie, leuke combi groen met zwart/wit,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog
mooi kaartje
bedankt dat jij meedoet aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
dt md challenge blog
Anita zei…
Prachtige kaart Mirjam en die JIJ stans blijft gaaf hé?
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
Suzan zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt met de JIJ mal voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
Henriët zei…
Mooie kaart in hele mooie kleuren!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Wybrich zei…
Prachtige kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert