Je bent een kanjer!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik een keer weer. Knutselen komt er soms nog net van maar om dan ook nog blog berichten te schrijven en te plaatsen....
Vaak wil ik dan ook nog wel eens kijken wat andere op hun blog hebben en daar reageren, maar helaas ontbreekt het me aan tijd. Helaas, sorry.

Op het blog trystampinontuesday zag ik een leuke challenge. Maak een kaart van deze schets, met eventueel een eigen gemaakte achtergrond.

Daar ben ik mee aan de slag gegaan. En dit is mijn kaart geworden:

Van een wit papier heb ik een ronding afgehaald. Met distress inkt heb ik op dat papier de overloop met kleuren gemaakt. Mooi in de kleuren van de regenboog. Daarna heb ik een stencil gepakt en ben ik er met zwarte distress inkt overgegaan. Daar heb ik de zwarte rondje mee gemaakt.
Dan op een zwarte strook gestempeld en een stukje scrappersflos voor het strikje.
Dit alles op een witte kaart geplakt en mijn kaart is klaar.

Gebruikte materialen

Stans merk onbekend - ronding onderaan
Marianne Design -Clear Stamps KJ1727 Karin's Ik denk aan jou (tekst)
Distress inkten
Stencil




Bedankt voor jullie bezoekjes en geniet van het mooie weer!!!!

Mirjam

Reacties

Heather zei…
Wowza, LOVE those bold colors! This card is positively galactic, lol. Brilliant coloring! Thanks so much for playing at TSOT!
Marjolein zei…
Hij is leuk Mirjam! Heel mooi hoe het zwart contrasteert met de regenboogkleuren. Dank je voor het meedoen met TSOT! Groetjes Marjolein
Donna Scholz zei…
What a great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday challenge sketch!!! Love the bright colors and your use of black to really make things pop! Thank you for sharing your creative talents with us, Mirjam!!! -Donna

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert