Met oprecht medeleven

Hallo Allemaal,

Sorry het is al lang geleden dat ik wat geplaatst heb. Maar met een druk bestaan is er soms even geen tijd om ook nog een blog bij te houden, helaas.....

Maar hier ben ik met een nieuwe kaart.

Samen met mijn vriendin Marjolein hebben we weer een avondje zitten skype knutselen.
Op mijn werk is de gemiddelde leeftijd wat hoog, zo ook van de ouders, dus helaas zijn we de laatste tijd elke keer kaartjes nodig voor overlijden.

Daarvoor heb ik deze kaart gemaakt.







Joy! Crafts - Clear Stamps Condoleance 6410/0467
Joy! Crafts -  Condoleance 6011/0542
Cardstock - grijsDivers - plakpareltjes


Ik laat de kaart graag meedoen met:

De challenge bij Hobbyhonk  
Bedankt voor jullie bezoekje.

Mirjam 

Reacties

Angela zei…
Prachtige condoleancekaart Mirjam!
Het doosje tijd is bij velen van ons vaak leeg ;). Bloggen mag en is gelukkig geen moeten... moet wel leuk blijven toch?!?

Leuk dat je meedoet bij MHH en heel veel succes..... en hopelijk tot een volgende keer :).

groetjes Angela

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert