Nieuwe Woning en 60 jaar

Hallo Allemaal,

Hier ben ik dan weer een keer, na lange tijd met een berichtje!
Deze kaart heb ik afgelopen week gemaakt. Van mijn collega zijn een oom en tante verhuisd daar wilde ze graag een kaartje naartoe sturen. Dit is het geworden:


En met deze layout heb ik ook nog een kaart gemaakt voor mijn oom die de leeftijd van 60 jaar mocht vieren!!!


Met deze kaarten zou ik graag mee willen doen aan:

freshlymadesketches
craftyanimals

Bedankt voor jullie bezoekjes. Een fijne avond.

Groetjes Mirjam

Reacties

Marjolein zei…
Mooi geworden Mirjam! Ze lijken ondanks dezelfde sketch, totaal anders! Wat een effect met het verschillende papier.

Groeten Marjolein
Lisa J zei…
Your cards are lovely but they do not have an animal on them and to qualify you must include an Animal. Hope to see you playing along with an animal card! Lisa DT

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert