Hartjes


Bij de Marianne Design Blog Challenge van deze keer, vragen ze een kaart met veel hartjes. Een trouwkaart/jubileumkaart is daar wel erg geschikt voor. En bij zo'n bijzondere gebeurtenis hoort uiteraard ook een bijzondere kaart.

Deze kaart heb ik ervan gemaakt. Voor een echtpaar wat alweer 40 jaar samen is, een hele mijlpaal! Zover ben ik nog niet. De ontvanger heeft deze nog niet dus ik vertel er niet teveel over. De foto's zijn niet top, maar ik had geen daglicht meer helaas.


 
Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables Special - PP1401 Ballon
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
Marianne Design - Clearstempelset & Stans - KJ1721 Gefeliciteerd
Studio Light - ticketmal
Forever Friends - papier  
Onbekende merk - cijfer stans
Onbekend merk - bloemen ponsen
 
 
 Allemaal heel veel succes bij de challenge, ik duim voor Marjolein DT, gun haar wel een plekje als DT lid! Ze maakt allemaal prachtige kaarten. Wij zijn vriendinnen en familie. We skype knutselen heel veel!

Bedankt voor jullie bezoekje, tot een volgende keer, hoop wat vaker....

Groetjes Mirjam


 

Reacties

Marjolein zei…
Oh, mooie kaart Mirjam! En wat een lief berichtje :)

Tot gauw weer samen aan de knutsel!!

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert