2019 - Baby konijn in luchtballon

Hallo Allemaal,

Het is al heel lang geleden, hoog tijd om iets te plaatsen. Genoeg gemaakt in die tijd maar gewoon weg geen tijd om het hier te plaatsen.

Afgelopen week heb ik samen met Marjolein geknutseld. We wonen wat te ver van elkaar dus daarom knutselen we door de week met elkaar via skype. Een perfecte uitkomst!!! 

Deze twee kaarten heb ik die avond gemaakt. Dit stansje van Marianne Design heb ik laatst gekocht bij HobbyVision. Vond het een schatje!!! 

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de sketch van Tuesdaymorningsketches. Een superleuke sketch.




Gebruikte materialen:

Papier - Actionblok
Konijn, hartjes - Marianne Design - Collectables (COL1463) Eline's baby bunny
Ovaal stans - Spelbinders
tekst stans - onbekend merk



 
De eerste is inmiddels verstuurd naar een collega die voor het eerst opa is geworden. Geniet ervan!



Hopelijk lukt het me dit jaar om wat meer blogberichten te schrijven en daarmee mijn gemaakte kaarten te plaatsen.

Fijne zondag.

Groetjes Mirjam

Reacties

Marjolein zei…
Ze zijn heel leuk geworden! Beiden erg schattig.
Groeten Marjolein
Debbie zei…
Very cute cards!! Personalization is so nice!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That
Lori zei…
Both of these cards are super cute! Those little bunnies are perfect for baby cards. Thanks so much for sharing with us at Tuesday Morning Sketches! -Lori DT
Melissa Craig zei…
Such sweet baby cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert