Sketch #1 4-seasonchallenge

Hallo Allemaal,

Hier dan eindelijk weer een berichtje van mij. Het lukt me op het moment niet echt om veel te plaatsen. Soms ben ik blij als ik wat tijd heb om te knutselen.

Onderstaande kaart heb ik gisteren gemaakt. Samen met Marjolein heb ik via skype geknutseld. We wonen gewoon net iets te ver van elkaar om even een avondje te knutselen, dus doen we het zo!!

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen op het blog 4-seasonchallenge.
Vond het een hele leuke sketch om te maken.






  

Gebruikte materialen:
Papier - blok action
Woord gefeliciteerd - Marianne Design
Woord met jullie woning - Noor design
Hartjes - hartponsje
Huisje - action hout


Bedankt voor jullie bezoekjes.

Groetjes Mirjam

 

Reacties

Marjolein zei…
Ja! Die is ook superleuk geworden hè!
Ik ben zo blij met Skype wat dit betreft: lekker handig om zo te knutselen. En vooral gezellig!

Groeten Marjolein
Colien zei…
Erg leuke kaart, mooi door eenvoud!
Bedankt voor het meedoen aan onze sketch-uitdaging op het 4 Season challenge blog.
grtz.Colien

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert