Diertjes Dinsdag 10# - Schaap

Snik Snik.... de laatse alweer!!! 

Nummer 10 is het schaap geworden! Die heeft het gewonnen van de zebra, dat is ook een schatje, van mij had het wel een top heel veel mogen zijn, haha.

Hieronder een aantal kaarten die ik met het schaap heb gemaakt. Paar nieuw, maar ook wat leuke oudjes erbij tussen gezet, veelal geboortekaartjes, want daar is het ook een schattig en prima diertje voor.







Met deze kaarten doe ik graag mee met de diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine

LINDA en GERDINE heel erg bedankt voor deze leuke diertjes dinsdag top 10. Heb misschien niet elke week even veel reacties gegeven, maar wel bijna alle kaarten bekeken, zo leuk allemaal!!! Heb er van genoten.



Ik wens iedereen veel succes en plezier met deze
My Favorites in 10 weeks By Gerdine & Linda.



 
 https://leuksvangerdine.blogspot.nl/
 http://lindacrea.blogspot.nl/

Reacties

Super leuk deze schattige schaapjes!
Groetjes Anita
Sarah zei…
Wat zijn ze leuk! Heel mooie afsluiter van je top 10!
Gerdine zei…
Leuk dat je weer van de partij bent vandaag! Groetjes!
Margot zei…
Een hele leuke kudde kaarten!
Wat een vrolijke kaartjes met het het lieve schaapje!

Groetjes, Merit en Annemarie
Yvonne zei…
Wat leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt met de schaapjes.

Groetjes,
Yvonne.
Eri zei…
Wat een leuke kaart(en) met het/de schaapje(s), tof dat achtergrondje van washitapejes.
Groetjes, Eri
Femminde zei…
Wat een toffe serie!!
Jammer dat dit al weer de 10e x was.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
GerJanne zei…
Superleuke kaartje, Mirjam.
Het schaap leent zich inderdaad heel goed voor geboortekaartjes. Bij mij viel deze net buiten de top 10, terwijl ik hem al heel lang heb! Leuk idee zo met die strookjes washi en vellum.
Groetjes,
GerJanne
by Maura zei…
Ja het schaapje is zo schattig voor geboorte kaartjes, de jouwe zijn erg leuk geworden:)
groetjes Maura
Linda zei…
Wat een super leuke kaartjes!
Heerlijk vrolijk en wat doet dat vellum het goed op de washi tapejes met die letters die dan van de kaart af spatten! TOP!
Lieve groet, Linda
Myrthe zei…
Ik vind de kaartjes met de washi tape echt helemaal geweldig. Leuk ook met de vellum strook er overheen. Maar ze zijn allemaal mooi hoor.
groetjes Myrthe
Petra zei…
Nu ik jouw blog bezoek is het 00.29 uur, kan meteen je schaapjes tellen en lekker slapen. Prachtige serie.

Lieve groet,
Petra



Jantine zei…
Leuke kaartjes met het schaapje! Leuk om met die felle kleurtjes! Ideetjes om te onthouden!
Groetjes
Jantine
Sorry voor de late reactie, ik was een weekje weg. Vandaag lekker weer thuis en tijd voor een rondje langs alle blogs van afgelopen dinsdag :). Bedankt voor het meedoen! Deze laatste keer is ook weer erg geslaagd, wat een leuke schaapjes-kaarten. Groetejs, Linda

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert