Diertjes Dinsdag #1 - Konijn

Ergens in de reeks diertjes kocht ik ook het konijn! Dit is zeker 1 van mijn favorieten!!!
Dit is mijn nummer 1 op het moment.
Maar eigenlijk vind ik het heel moeilijk, want er zijn er zoveel leuk!!!!
Heb nu weer een week de tijd om over de volgende na te denken... denk denk......

Hierbij twee kaarten die ik heb gemaakt met het konijn,
de eerste echt helemaal totaal, de tweede alleen de contour.

Met deze kaarten doe ik graag mee met de diertjes dinsdag top 10 van Linda en Gerdine




Ik wens iedereen veel succes en plezier met deze
My Favorites in 10 weeks By Gerdine & Linda.



 
 https://leuksvangerdine.blogspot.nl/
 http://lindacrea.blogspot.nl/

Reacties

Marjolein zei…
Vrolijke kaartjes! Leuk ook de contour-variant. Ben benieuwd naar volgende week...
Margot zei…
Wat gaaf! Vooral het tweede kaartje vind ik gaaf!
Het konijntje is ook zo’n leukerd en je hebt er twee mooie kaartjes mee gemaakt hoor!

Groetjes Janneke
wat een lieve kaartjes, leuk dit konijntje, we hebben wel een echte thuis, maar deze van Eline niet.
Ze zijn allemaal zo leukk

Fijne dag liefs Annemarie en merit
Jantine zei…
Och, wat leuk, dat konijn is ook wel een schatje, he.
Die met het silhouetje vind ik ook erg leuk!
Groetjes
Jantine
Myrthe zei…
Wat een leuk idee het silhouette konijn. Je beide kaartjes zijn echt allebei leuk geworden.
Groetjes Myrthe
2 toffe kaarten, leuk idee om er ook een silhouet van te maken!
groetjes
Nancy
Gezellig dat je met ons meedoet! En leuke kaartjes met het konijntje. Groetjes, Linda
Gerdine zei…
Wat een vrolijke kaarten, ik denk dat bij de meeste mensen de top10 nogal veranderlijk is :) Soms ben je opeens weer helemaal weg van een diertje en komt hij opeens bovenaan. Alhoewel... mijn nummer 1 is dat al heeeeel lang...Bedankt voor het meedoen met onze Diertjes Dinsdag!
Groetjes, Gerdine

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert