Repeat stempelen ....

Hier weer een berichtje van mij. Het lukt me nog niet om makkelijk met de ipad een bericht op mijn blog te plaatsen, dus ik moet er dan de computer voor aanzetten, daar zit ik niet zo vaak meer achter...

Op het blog van Liftchallenge is een challenge gaande. 

Bij deze challenge heeft winnares Marjolein ook voorbeeldkaarten gemaakt.
Marjolein is mijn vriendin waar ik vaak mee knutsel (vooral via skype) en daarom vond ik dat ik met deze challenge wel even mee moest doen.


Voor deze challenge heb ik de volgende twee kaarten gemaakt.


Gebruikte materialen:
 Heindesign - Barbara H-07155289 (ronde stempel)
Embossingpoeder wit
Marianne design - CS0844 tekst HOERA! 
Kars - clearstempel Weer een jaartje er bij! (nummer onbekend)
Distress inkt - Festive berries - Spiced marmalade -
Squeezed lemonade - Twisted citron - Broken China - Wilted violet



Gebruikte materialen:
Hero Arts - LL993 Fasion Blooms
Blonde moments - Embossingpoeder Fresh Lime
Marianne design - CS0844 teksten
Distress inkt - Festive berries - Spiced marmalade -
Squeezed lemonade - Twisted citron - Broken China - Wilted violet - Picked Raspberry


Fijne zondag!
Bedankt voor jullie bezoekje.

Reacties

Marjolein zei…
Ze zijn allebei leuk! Passen echt bij jou, lekker fleurig!

Groeten Marjolein
Marjan zei…
Wat leuk dat Marjolein jouw vriendin en dat je daarom misschien ook meedoet! Mooie en fleurige kaartjes maakte je en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Mirjam!
Cornelie zei…
Leuk om zo via via weer op iets anders te komen. Knutselen via Skype is leuk! Doe ik ook wel eens, vooral als je iets verder weg woont!
Je hebt mooie kaarten gemaakt ze, tof gedaan met deze kleuren en het embossen.
De volgende keer mag je hier best 1 link van maken hoor, dan zeg je gewoon dat beide kaarten meedoen.
Dank je wel voor je inzendingen Mirjam!

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert