Hallo Allemaal,

Het is een tijdje erg stil geweest hier, maar ik was veel te druk met andere dingen namelijk:

MIJN EIGEN BRUILOFT!!!!













Gisteren was deze onvergetelijke dag! Het was echt helemaal geweldig. De dag vloog voorbij. En nu..... zijn we aan het nagenieten!!!!

Binnenkort heb ik hopelijk weer tijd om wat te knutselen en zal ik het hier showen.
Mijn corsages van de daggasten heb ik nog wel geknutseld, maar daar kan ik zo geen mooie foto van vinden. Die volgt nog.

Groetjes Mirjam

Reacties

Unknown zei…
Hallo Mirjam,

De foto's die ik al heb gezien op facebook laten in ieder geval een prachtig paar zien. Jullie hebben een mooie dag gehad. Geniet van elkaar!
Gefeliciteerd Mirjam. Nog even lekker nagenieten!
Groetjes van Jacqueline

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert