Kaart 25 jaar in dienst

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer een keertje, heb de afgelopen weken niet stilgezeten. Heb van alles gedaan maar het ontbreekt me een beetje aan tijd om dan ook alles nog te plaatsen.

Al jullie blogberichten zie ik wel voorbij komen maar ook daar lukt het me altijd niet om wat te plaatsen.

Maar hier is weer een kaartje van mij.

Deze kaart heb ik voor een goede vriendin en tevens collega van mij gemaakt. Zij is 25 jaar in dienst bij ons bedrijf, wat een mijlpaal vind ik dat!!!!


Heb de kaart niet te druk gemaakt, vond het papier veel te leuk om er van alles op te plakken.
De tekst heb ik geprint met de computer en de bloem heb ik gemaakt van een pons.

Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirjam

Reacties

nicolet zei…
Mooi kaartje!!
Groetjes nicolet
Made by Janet zei…
Hey Mirjam,

Ik dacht dat je een kaart voor mijn Bert gemaakt had hahaha..
Die is 2 juni ook 25 jaar in dienst.

Mooie stijlvolle kaart is het geworden....Enneh als je een potje tijd hebt gevonden wil je me dan even vertellen waar ik die ook kan vinden hahaha...

Groetjes Janet

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert