Hallo Allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar hier is dan een nieuwe kaart van mij.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de
liftchallenge van Cornelie en Nadine.
Vond het leuk om op deze manier een keer een kaart te maken. En inderdaad het lijkt makkelijker dan het is!

Afgelopen woensdag heb ik ook heerlijk geknutseld met mijn vriendin. Toen hebben we een heel aantal kaarten gemaakt. Maar die volgen nog. Moet er nog foto's van maken.

Een fijn weekend.

Groetjes Mirjam

Reacties

Nadine zei…
Wat leuk dat je meedoet met de lift challenge, je hebt een prachtige kaart gemaakt. Ik ben gek op roze en ik vind de gestempelde bloem dan ook schitterend!
Cornelie zei…
Mooie stempel, en de kleuren zijn erg mooi bij het papier!! Best wel lastig hè? Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan! Het ging je goed af!
Groetjes Cornelie
José zei…
Wat een mooie bloemstempel! Ik vind je kaart erg mooi geworden.
Groetjes, Jose
anja curvers zei…
Mooie bloemenstempel hoor mooi kaartje.
Gerdine zei…
Wat een mooie kleuren! Geeft echt een mooi resultaat!
danielle zei…
Prachtige kaart, ben even bij je komen buurten, ik heb ook mijn kaart ingezonden voor de liftchallenge.

Groetjes, Danielle

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert