It's a girl



Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst. Vanwege het warme weer en dingen regelen voor het huis is er gewoon niet van gekomen.
Aanstaande maandag krijgen we de sleutel.......... dus daarna kunne we klussen!!!!

Deze kaart is gemaakt met restjes wat ik nog had van dit papier. Weet zo niet hoe het heet.
De stempel is er een van Pink Cat Studio.
Verder heb ik de kaart rustig gehouden omdat het al een vrij groot plaatje is.

De komende tijd zal het dus voor mij in blog-land nog rustig zijn.
Want er moet straks echt geklust worden.

Groetjes Mirjam

Reacties

*Ellen* zei…
wat een schattig kaartje, prachtig hoor, en veel succes met de verhuizing en de klusjes
Made by Janet zei…
He Mirjam,
Toch tussen alle dingen door nog een kaart gemaakt?
Mooi hoor!! Succes met alle kluswerkzaamheden...!!
Wij hebben net een kleine klus geklaard...we hebben de slaapkamer van Sanne een beetje opgeknapt...verfje behangetje gordijnen...nou ja je weet wel...
Ik zal je binnenkort nog een keer een mailtje sturen ....

Groetjes Janet
nicolet zei…
O ja, wat een schatje!!
Groetjes nicolet
Een heel lief en mooi kaartje Mirjam. Veel succes met je nieuwe huis!
Groetjes van Jacqueline

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert