65 jaar

Hallo allemaal,

Een aantal weken geleden heb ik hier in Holten bij Gervedink een workshop gevolgd. Deze kaart hebben we toen ook gemaakt. Mijn schoonzus vond deze zo leuk voor haar schoonmoeder dat ik deze opnieuw heb gemaakt. Dit is het resultaat geworden. De bovenste foto is de buitenkant. De onderste foto is hoe deze er vanbinnen uitziet. Een hele bloemenpracht.

Het papier is van Basic Grey - Eskimo Kisses
De tekst stempel komt uit een setje van hero arts
De bloemen zijn gemaakt met de retropons van EK succes
De cijfers 65 heb ik uitgesneden met de slice.

Op het moment ontbreekt het mij aan tijd om bij jullie allemaal reacties te plaatsen. Als ik een keertje tijd over heb bekijk ik jullie creaties wel maar om ook nog bij iedereen te reageren lukt mij gewoon niet. Sorry.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en al jullie leuke reacties.

Een fijne zondag gewenst en tot de volgende keer.

Groetjes Mirjam

Reacties

*Ellen* zei…
wat een vrolijk kaartje, prachtig is dit
Ilonka zei…
Ik vind hem supermooi geworden!

groetjes Ilonka
Marjolein zei…
Hij is weer mooi geworden! Hartstikke leuk hè? Ik heb hm ook al een keertje weer gemaakt :)

Groetjes Marjolein

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert