Ik denk aan jou - Marianne Design

Wat een weer hebben we gehad de afgelopen dagen, pfff, echt te warm om te knutselen.
En nu was het hier net flink aan het regenen en rommelt het nog wat in de lucht. 

Maar ergens net die week ervoor maakte ik deze kaart.
Op het blog van Marianne Design hebben ze lekker vakantie. 
Maar ze hebben wel een leuke challange.

Daar heb ik ook een kaartje mee gemaakt. En wel deze:

 
Gebruikte materialen
 
Marianne Design - Crafty Patterns papier
Marianne Design -KJ1727 Ik denk aan jou
Marianne Design -CR1360 vierkant
Marianne Design - KJ1727 hartjes

 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Veel plezier met alles. 
 

Reacties

Suzan zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch! Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
Henriët zei…
Mooie kaart! De sketch en de tekst komen zo heel mooi uit.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Judith zei…
Prachtig kaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met de sketch
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog
Aniet zei…
Mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert