Verjaardagskaart


Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden maar hier ben ik weer.
Dit is een kaart die ik voor Bart heb gemaakt, hij was afgelopen week jarig en kreeg een mooie gele stuntfiets. Toen dacht ik dan maak ik een mooie gele kaart!

Het grijze streepje is van dots en stripes, de letters en de cijfers heb ik gemaakt met de slice.
De rondjes zijn gemaakt met de cuttlebug. Op de achtergrond een stempel van kars volgens mij.
Verder geel en zwart cardstock en zilverpapier wat ik nog had.

Deze kaart had ik hem van de week gestuurd.
Vandaag gingen we op visite bij hem en kreeg hij dit blikje van mij met snoepjes en geld.
Ook in dezelfde stijl gemaakt.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor het langskomen en de reactie hier op mijn blog.

Groetjes Mirjam

Reacties

Marjolein zei…
Leuk gedaan! Lekker stoer.

Groetjes Marjolein

Populaire posts van deze blog

Diertjes Dinsdag #3 - Uil

Diertjes Dinsdag #2 - Hert